Friday, December 08, 2006

jaja naa reiser jeg til colombia paa torsdag morgen.. turen vil ta en 10 til 12 timen.. off off. fly.. er ikke saa gla i det nei..
har ikke noe musikk og hore paa.. DET ER IKKE GOY!!
Ipoden min har streika.. sa.. jaja.. faar se om jeg finner meg en billig discman.. varer nok lengre.. hehe
men men maa gaa og leggge meg snart.. har vert paa outrich i dag.. dvs , kver uke saa er vi paa det vi kaller ukentlig outrich.. vi gaar til forskjellige steder og hjelper til med ting og tang.., denne gang saa avr vi paa et sykehjem.. ( ja og jeg folte meg som hjemme,.,, maa nesten innromme at jeg savner jobben hjemme litt ;) )
ellers saa har jeg sittet barnevakt for unger som kun har moren sin.. vi har hjulpet til paa kafeen for uteliggere, hjulpet til paa et senter for gravide tenaaringer osv osv.. veldig goy faktisk..
men men.. m talast

1 Comments:

Blogger Lise Fise said...

GOD TUR!! Skriv lange og misunnelsesverdige reisebrev og kos deg litt for meg og!! Vær forsiktig og husk at det er mange her hjemme som er glad i deg og som vil ha deg tilbake i èn del:) nussnuss klemklem

9:16 AM  

Post a Comment

<< Home