Wednesday, December 13, 2006

jepp..naa er basen nedvaska og det er bare 17 timer igjen til vi sitter i vanen paa vei til..
blir utrolig trist aa forlate alle..
de jeg ermest med reiser til india..nesten saann atte eg angre paa atte eg isje valgte det alternativet..
men men..
har forresten begynt med spansk:)me llamo karen..
hehe


men folkens??ingen oppdatering og Jan Werner!!!! fikk nettop vite at han er dod... SUSANNE!!!! du er jo saa flink til slik oppdatering..



jaja..
forresten en paa teamet mitt gav meg en discman..saann uten videre..ahn visste at ipoden min ikke funker..men alikevell..saa naa har jeg heldigvis lit musikk aa hore paa:)

men folkens..jeg kommer sannsynligvis til aa ha tilgang til internett en gang i uka,skal prove saa godt jeg kan aa holde dere oppdatert..:)

1 Comments:

Blogger Susanne said...

Sorry pus. Visste virkelig ikkje at det va min jobb å holla deg oppdatert på status; Jan Werner. Neste gang ein norsk sangkomet dør før fylte tretti, e du den fysste eg ska fortella det te! ;) GOD JUL:)

5:15 PM  

Post a Comment

<< Home