Friday, December 22, 2006

heisann..
ja..
hei i colombia har nesten alt vert utorligt goy..
har jobbet med litt gatebarn og paa barnehjem.. nyyydelig plass.. Og UTROLIG god mat,. ehhe
oki for dere som ikek vet det saa ble klassen min ( i denver ) delt opp i 4 turer.. som der evet saa er jeg her i colombia..mens de andre er i fillipinene, mexico og india..
I gaar saa skedde det noe helt uforstaaeligt..
en paa mexico teamet havnet i en druknings ulykke.. helt uforstaaeligt..
han ble tatt av en bolge og ble skyldt paa land en stund senere..
for dere som foler for det sa er bonn til stor hjelp..
vi er alle rystet av hendelsen..
men ja jul.. heh..
den skal vi feire med glans. eller.. ehhe .. vet ikke helt enda hva vi skal gjore

hadde tebkt aa legge inn litt bilder men fikk ikke gjort det her..
men jeg skal gi dere oppdatering visuet naar jeg kommer tilbake til denver..
GOD JUL ALLE SAMMEN!! gla i dere!.

3 Comments:

Blogger Iri said...

god jul karen

5:23 PM  
Blogger Lise Fise said...

GOD JUL!!! Masse glad i deg!

7:34 AM  
Blogger Benni said...

God jul karen, det må nok bli pakke når du kommer hjem igjen, vet ikke om jeg tørr å sende nedover til columbia!?

2:11 PM  

Post a Comment

<< Home