Tuesday, January 09, 2007

aj naa er det siste dagen i medellin..
reiser sa videre til en annen by.. men husker som vanlig ikke navnet..

saa om dere lurere, ja det er mye kaffe drikking her nede. og is spising.. for isen er jammen meg god. hehe emn dere om noen av dere foler for og joine meg paa turen .. dere er mer en velkomne..

bare aa elge hvor henn.. ehhe


sor amerika ( peru mm)
filipinene
tailand
hong kong.. eheh


men maa opp og vaske plassen,. ska se om eg for lagt ut noen bilder neste gang

snakkes

2 Comments:

Blogger Lise Fise said...

selvfølgelig føle eg for å joine deg på turen karen, gamle reisekompanjonger som me e:) men d harde studielivet og den slakke lommebokå ska ha sitt. uheldigvis. ka dato drar du på tur? nussnuss klemklem

3:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hei! Nå er det en stund siden sist du skrev, men det er kanskje ikke så ofte du har tilgang på nettet. For å gi deg en kort oppdatering på nyheter. Det er storm langs kysten, og i år er det nok et forlis. Heldigvis ble alle reddet, men det var en oljetanker som fikk motorstopp og havarerte, så 320 tonn olje lakk ut i sjøen. De har klart å få opp 130 tonn, men fortsatt er det mye igjen. Stormen har gjort det vanskelig for de som skal ta opp oljen, samtidig som vinden faktisk har gjort sånn at olje og sjø har blandet seg og tynnet ut en del av oljen så den ikke lenger er så farlig for miljøet. Men den har fortsatt gjort mye skade, og det kommer nok til å ta noen år før strendene kysten bli helt bra igjen. Nå er klokka litt over 6 om morgenen og jeg har allerede vært på jobb i over en time... Men så har jeg fri onsdag til søndag, så da kan jeg slappe litt av igjen :-)

9:13 PM  

Post a Comment

<< Home