Saturday, February 24, 2007

hmm ja.. lille karen var saa i portland.. slulle ha vert her kl 3.30 i gaar men.. eheh.. flyforsinkelser en maa bare like dem..
jag var fremme her rundt om 1 om natten.. saa det var ikke mulig aa faa tak i noen av de jeg skal vaere hos.. dette forte til at karen tok inn paa et hotell.
to dobbelsenger for seg selv:)
tv en fantastisk dysj.. ehhe.. men er maa ver ute her i fra kl 12.. men det er ikke saa gale.. haaper bare at jeg faar tak i de andre for jeg maa ut her i fra.. hehe..
maalet mitt i dag er aa komme meg bort lit aaron.. ( en fra skolen) og skal bli der frem til tirsdag.. saa faar jeg ta en liten telefon til Jason igjen.. ehhe ;) ska hil;se far deg sunniva.. ehhe..

men foler ike at jeg kan sitte her saa lenge det er en pc som er gratis.. men skrive mer naar eg komme fram :)

1 Comments:

Blogger Susanne said...

E du i Peru snart? Eg misunne deg pusekatt!

1:43 PM  

Post a Comment

<< Home