Thursday, February 08, 2007

ja ska m se.. det har naa skjedd EN STOOOR forandring i planene..
jeg har bestemt meg for aa vaere her i denver 3 maaneder til.. jeg skal fremndeles til peru, men ikke til thailand fillepinene og hong kong..
hvorfor??
hmm..
ja..
jeg skal veare her og taa en skole til..
det er en SOW school of worship.
jeg skal synge i 3 maaneder!! dette er helt fantastisk..
trodde det ikke selv naar jeg sa ja til det..
skolen innebarer at jeg maa skrive 4 sanger, ha sangtime en gang i uka og synge i band..
Helt fantastisk..
reise kan jeg gjore senere..
:)
dette vil innebaere at jeg kommer hjem 1 juli i stedenfor..
lise du kan fremdeles plukke meg opp paa stasjonen :)

er gla i dere alle..

kjempe klem

1 Comments:

Blogger Susanne said...

oi, ska sei! høres ut som du har det bra karen! når drar du til peru? glad i deg:)

5:28 AM  

Post a Comment

<< Home