Monday, February 05, 2007

ja saa var eg i usa igjen.. rare greier..folte at jeg var hjemme igjen.. saa det ska bli rart aa flytte her i fra.. kunne faktisk ha tenkt meg aa flytta her for en stund..men men..
ikke saa mye aa gjore med det naa..tar kanskje et halvt aar til her senere..neste aar kanskje..
men ja..
DEt var saa utrolig aa treffe alle igjen!! savna de saa utrolig..spess bethany..hehe.. for et sjokk..men ja utrolig goy atte hu ska t london.. d gjorde dagen min.. hehe..
men ja..
I dag hae vi minnestund for hoi te.. han var en dal av mexiko teamet.og ble tatt av en bolge og dratt ut i havet..
han ble funnet en 17 min senere..men det var for sent aa redde han..
jaja..

etterpaa saa vare g og beth paa starbucks..for et sjokk..hehe.. vi har hatt en tradisjon dette halvaaret der vi gikk t starbucks hver sondag og gjorde lekser.. eheh...dvs 30 min lekser 3 timer pjatting..
:) ehhee
jaja.. for stikke.. :) maa snart tilbake til kirken der vi sover.. vi maa vere der kl 10 for leggetiden er 11.. har forresten faatt gratis sjyss ( skrivefeil eg vett)
fra denver t south dakoda. hehe.. verdens navle.. hehe

:)

1 Comments:

Blogger Lise Fise said...

så kjekt me sånne lange reisebrev! eg lige d!! utrolig spennende å hørra om alt du oppleve, og glede me t å få se litt bilder. d blir bra! ellers e der vel kanskje ikje så mye nytt å rapportera herfra aent enn at me har fått snø for andre gang denne vinteren! wuhuu! t helgå ska eg og thomas ein tur t kristiansand og besøka guttene og gamle klassevenner. glede meg t d:) kos deg i canada den siste tiå! gla i deg

3:35 PM  

Post a Comment

<< Home