Thursday, February 01, 2007

ja saa va eg tebage i bogota..
har nettopp vert upe paa shopping.. folte atte eg brukte utrolig med penger, men.. ja,, det var bare en 30 dollar.. det er vel omkring 210 kr.. hehe..
snalt det derre med penger assaa..
men ja.. koss e livet..har naa bare 2 dager igjen her.. skal bli rart aa komme tebake t denver igjen.. men savner alle en masse saa ja. ehhe. ska ver igjen i denver etter skolen er over en liten ukes tid for jeg reisr opp til south dakoda.. ( ja av alle plasser) hehehe..
nei men ( om dere har fulgt med sa vet de fleste hvem bethany er)om ikke saa er hun den jeg klikka litt vel godt med paa dtsen. hehe nei men ja.. ska sa aver hos henne en uke. fikk forresten vite at hun ska t london neste aar.. dvs eter sommeren og ta en phase 2.. dvs en skole som gaar enda mer inn i dybden paa bibelen ++++++
hoppa i taket naar jeg fikk vite det.. ehhe--london/ norge.. hehe naboer.. :D

blir nok et par turer dit da. hehe..

men ja.. etter sout dakoda saa blir det en liten uke i oregon.. skal besoke rutti fra lundehaugen og aaron.. en kompis fra skolen..
han er ogsaa her i colombia med meg.. har en biltt som en bror for meg.. ja.. thomas og erik.. har er som den neste broren deres.. hehe.
dere hadde, jeg mener alle dere gutter hjemme ( hores saa ort ut naar jeg sier "guttene" ) hehe men me n dere vet hvem dere er...
dere hadde komt kjempe godt overends..
ja etter jeg har vert der sa er det nest til sor amerika..

legger forresten ut bilder paa lordag ell sondag..


AA en tingf til .. vi skal ha en "kjempe" fest paa lordag.. superbowl!!!!!!!!!!
vet ikke helt hva det vil si med en kjempe fest og sport i samme setning.. men me n..
de er visst kjempegira alle sammen.. jg bare henger etter og haaper paa morsomheter1!!
hehe

I forigaards sa var vi og vska ut et dropingsenter.. etter at vi var ferdige ble vi vist rundt i det omraadet..
her i bogota et der et omraade paa trekvaraler der prostitusjon er lovlig.. og som dere sikker fatte saa var det i det omraadet vi var..
syke greier!!!
det var brodell etter brodell.. og de prostituerte var fra 12 aar og oppover.. SYKT!

men det var ingenting vi kunne gjore med det..


men men.. livet gaar videre.. saa .. dere horer mer far meg naar jeg kommer til denver. dere for bare be at alt vil gaa bra i visa opplegget igjen.. for han rev ut visaet mitt naar jeg reiste ut av usa.. ehhe.. teite amerikanere. hehe

;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home