Wednesday, March 07, 2007

ja naa er jeg i peru..
hehe .
helt alene.. ingen andre enn meg.. og da mener jeg heltr alene.. hehe.. det er kun meg poaa hostelet og.. saa jeg tror ikke at jeg blir her sa lenge.. et par dager til kanskje.. skal opp til anderfjellene tenkte eg..
men maa finne ut hvor mye toget opp der koster ol.. kan bli goy.. kanskje jeg ender opp paa et litt mer folksomt hostel.. hehe...
kjaere gud!!! ver saa snill..
men men..
har vert paa stranden i dag.. ja.. og solt meg.. er naa ful av sand.. ehhe

m,en men.. snakkes;)

http://www.tripadvisor.com/Attractions-g294314-Activities-Cusco.html

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Hey Karen,

My Norwegian is kinda rusty. Could you please write in Dutch, English, Frensh, Spanish, German, Hindi, Chinese or Klingon nect time. It might help you get some more reactions (sorry just teasing you).

Hasta la pasta,

Ernest.

4:55 PM  
Blogger Eva Irene said...

Hei vennen!

Reise du aleina?? Hmm, kan kje vara trygt...

jaja, guds fred å ta vare på deg sjøl:)

2:48 AM  

Post a Comment

<< Home